Para Posted April 24 Report Posted April 24 Afgelopen maanden begon ik me steeds meer te ergeren aan hoe beperkt mijn gewone tv-aanbod eigenlijk is, zeker voor wat ik ervoor betaal. Daardoor ben ik gaan rondkijken naar IPTV Premium en wat dat precies inhoudt. Wat me opviel is dat je toegang kunt krijgen tot duizenden zenders en een enorme hoeveelheid films en series, vaak zelfs in HD of 4K kwaliteit. Toch vraag ik me af of het in de praktijk net zo soepel werkt als het klinkt, vooral tijdens piekuren wanneer iedereen online is. Ik wil geen gedoe met buffering of storingen elke avond. Ook ben ik benieuwd of het echt zo flexibel is qua apparaten en installatie als mensen zeggen. Zijn er hier mensen die dit al langer gebruiken en hoe bevalt het dagelijks? Quote
Bigboy Posted April 24 Report Posted April 24 Zeg eerlijk, waarom kiezen mensen voor IPTV Premium thuis is het echt handiger dan gewone tv of vooral vanwege de prijs? Ik lees verschillende meningen: sommigen prijzen het grote zenderaanbod en de vrijheid om te kijken wanneer je wilt, terwijl anderen klagen over de stabiliteit. Wie heeft welke echte ervaring? Quote
rema Posted April 24 Report Posted April 24 Mijn buurman haalde me eigenlijk over, niet door mooie praatjes, maar omdat hij liet zien hoe weinig hij nog met vaste tv-pakketten deed. Bij mij bleek IPTV Premium vooral handig door de vrijheid: meer zenders, kijken op momenten dat het uitkomt en minder gedoe met dure bundels. Toen ik Tivimate ging gebruiken, merkte ik wel dat stabiliteit echt afhangt van je internet en de kwaliteit van de aanbieder. Met een goede verbinding voelt het als een fijne vervanger, maar goedkoop kiezen zonder te checken kan snel irritatie geven. Quote
Recommended Posts